For Better Performance Please Use Chrome or Firefox Web Browser

ارزیابی وضعیت محیط زیستی شهر اصفهان -Isfahan SOE). 1399)

آگاهی از وضعیت موجود و شناخت مسائل و مشکلات کلیدی محیط زیست می تواند علاوه بر امکان کنترل سیاستهای نادرست بکار گرفته شده ، راه را برای بکارگیری سیاستهای موزون و راهکارهای مدیریتی هموار ساخته و از تداوم روند تخریب ممانعت کند. یکی از مناسبترین و جامع ترین ابزارها برای نشان دادن روند تغییرات در اکوسیستمهای پیچیدة شهری تهیه دوره ای و متناوب گزارش وضعیت محیط زیست است.

یکی از مناسب ترین و جامع ترین ابزارها برای نشان دادن مسائل و تحلیل آنها، بررسی روند تغییرات در اکوسیستم های پیچیده کلان شهرها تهیه دوره ای و متناوب گزارش وضعیت محیط زیست (SOE)  است. در صورت تعیین صحیح شاخص های تغییرات و عوامل علی و معلولی ایجاد کننده آنها و سنجش منظم این شاخص ها با استفاده از داده های معتبر و قابل استناد، گزارش وضعیت محیط زیست به خوبی می تواند گویای وضعیت موجود، روند تغییرات از گذشته تاکنون و پیش بینی شرایط آتی محیط زیست یک کشور یا یک کلان شهر باشد.

هدف از پروژه حاضر، بررسی ویژگی‌های شهر اصفهان در بخش‌ها و مولفه‌های مختلف محیط زیست شهری از قبیل فضای سبز، خاک، منابع آب و تنوع زیستی و ارایه سایست‌ها و راهکارهای مدیریتی در این زمینه می‌باشد.

Projects with Industry

تحت نظارت وف ایرانی

ارزیابی وضعیت محیط زیستی شهر اصفهان -Isfahan SOE). 1399) | دکتر علی لطفی

خطا

The website encountered an unexpected error. Please try again later.

تحت نظارت وف ایرانی